Nieuws

E-mailadres


Zo ga jij relaxed je kerstvakantie in

Zo ga jij relaxed je kerstvakantie in

O jee, is het ineens december! Er liggen nog stapels werk en jij bent (heerlijk) vrij tussen kerst & oud en nieuw. Stress, paniek, heluuup! Welnee, nergens voor nodig. Met de juiste uitwisselbaarheid van informatie nemen jouw collega’s eenvoudig wat werkzaamheden van je over. Zo voorkom jij ook meteen een overvolle inbox bij de start van jouw nieuwe jaar.
24/7 multi-device; is dat eigenlijk wel nodig?

24/7 multi-device; is dat eigenlijk wel nodig?

We werken niet langer slechts nog op kantoor. Nee, we werken waar en wanneer wij dat willen. Of dat nou op kantoor, thuis of al rondreizend in Azië is. Onze traditionele kantooromgeving verandert steeds meer in een flexibele omgeving. Een omgeving die 24/7 vorm krijgt in verschillende mobiele devices. Maar is het eigenlijk wel nodig en verstandig om al je data en programma’s naar deze verschillende devices te ontsluiten? Hoe maak je daar slim en verantwoord keuzes in?
Van dienst naar beleving: zo leg jij jouw klant in de watten

Van dienst naar beleving: zo leg jij jouw klant in de watten

Tel jij weleens vijf euro neer voor een beker Starbucks? Of leg je zonder blikken of blozen een tientje bij voor een tof pakket van Cool Blue? Wij ook. Waarom? Omdat dit als zoveel meer aanvoelt dan enkel koffie of een nieuwe stofzuiger. Het biedt ons een beleving. In B2C snappen ze dit ‘trucje’ al verrassend goed, maar hoe zit dat eigenlijk in B2B? Hoe leg jij jouw klanten in de watten?
Hoe denken je medewerkers en klanten écht over jou?

Hoe denken je medewerkers en klanten écht over jou?

Je medewerkers en klanten vormen het kloppend hart van jouw organisatie. Zonder hun inzet; geen prestaties en omzet. Een betrokken én bevlogen medewerker zet net dat stapje extra. En een tevreden klant komt keer op keer bij je terug. En daar plukt jouw organisatie de vruchten van. Maar hoe weet je nou eigenlijk hoe die medewerker- en klanttevredenheid er echt voor staat? Eenvoudig, door het te vragen. Niet eens, maar regelmatig.
Bezint eer gij begint

Bezint eer gij begint

Yes, eindelijk een nieuw systeem! Hiep, hoi, we kunnen weer vooruit. Wat zijn we enthousiast, in beginsel dan, want vervolgens vervallen we in de alledaagse gang van zaken. Eh, wat kon dat systeem nou ook alweer precies? Ach, wacht ik pak er wel even een ‘Excelletje’ bij. Herkenbaar? Ongetwijfeld. (Te) veel ondernemers werken, soms onwetend, in verschillende systemen, terwijl veel functionaliteiten gewoon verwerkt zitten in één huidig systeem. Zonde! Daarom stellen wij: bezint eer gij begint.
Ken jij de 80-20 regel al?

Ken jij de 80-20 regel al?

In onze vorige blog schreven we over het trekken van kleine sprintjes in ICT. Op die manier testen wij ook. Regelmatig en voorbereid op het onlogische. Want daar gaat het vaak mis.
Promis

De volgende situatie komt jou ongetwijfeld bekend voor; een ontwikkelaar knutselt een prachtig stukje software in e… twitter.com/i/web/status/1…

Promis

Hoe ga jij om met allerlei documenten die jij dagelijks produceert? Met je standaard, maar ook met je maatwerkstukk… twitter.com/i/web/status/9…

Promis

Massaal zijn we verknocht aan mailprogramma’s als Outlook en Gmail. Leuk, maar niet per se efficiënt. Je mist struc… twitter.com/i/web/status/9…

Promis

De klant is gek op informatie. Wanneer komt zijn bezorging aan? Wanneer wordt hij geholpen? Door wie? Hoe lang moet… twitter.com/i/web/status/9…

Direct contact? Bel (+31) (0)30 60 20 160