Jouw klant in control

Jouw klant in control

De klant is gek op informatie. Wanneer komt zijn bezorging aan? Wanneer wordt hij geholpen? Door wie? Hoe lang moet hij nog wachten? Komt de informatie niet snel genoeg zijn kant op, dan gaat hij bellen, mailen, appen, totdat hij krijgt wat hij wil; zijn informatie. Kunnen we daar in dit moderne tijdperk niet slimmer mee omgaan? Jazeker. Geef jouw klant de touwtjes in handen. 

Bespaar tijd


In onze communicatie valt nog een hoop winst te behalen. Moderne tools reiken ons hier al allerlei slimmigheden voor aan. Handige technologie die jou een hoop tijd en werk bespaart. Wat denk je bijvoorbeeld van automatische pushberichten die jouw klant herinneren aan of op de hoogte stellen van een afspraak? Scheelt je weer een belletje.

24/7 toegang tot informatie 


Technologie gaat hierin nog een flinke stap verder. Zo bieden wij onder meer een multifunctioneel portaal aan. Hierop verkrijgen klanten, maar ook werknemers, toegang tot hun eigen dossier. Alle informatie wordt hier historisch opgeslagen en is, indien wenselijk, inzichtelijk voor de klant of medewerker. Met dit portaal helpen wij op dit moment onder meer een organisatie die vaccinaties verzorgd. Iedere klant van deze organisatie krijgt zijn gele boekje niet alleen in print, maar ook digitaal mee. Zo heeft hij altijd, waar ook ter wereld, 24/7 toegang tot zijn vaccinatie-informatie. Handig toch?

Goed werkbaar voor iedereen


Dit portaal kent naast voordelen voor de klant ook vele voordelen voor de organisaties zelf. Omdat de klant inzicht heeft in zijn eigen informatie is minder vaak contact met de organisatie nodig. Dit scheelt bijvoorbeeld weer een vaste telefonist(e). Zijn sommige klanten nog niet toe aan deze vorm van informatieverschaffing? Geen probleem, per klant kun je in het portaal aangeven hoe hij wenst te werken. Via online inzicht of persoonlijk contact. Zo houd je het werkbaar voor iedereen.
Direct contact? Bel (+31) (0)30 60 20 160