Promis

Een relatiebeheersysteem om alle klantgegevens te monitoren en te managen. Een workflow managementsysteem, om ervoor te zorgen dat alle activiteiten automatisch bij de juiste medewerkers terechtkomen en een dossiersysteem waarbij alle documenten, handelingen, gemaakte afspraken en overige klantinformatie centraal opgeslagen worden en gemonitord kan worden.
Promis Algemeen

Promis Algemeen

Promis geeft organisaties inzicht in de procesgang en zorgt voor flexibiliteit om doelgericht te kunnen anticiperen op veranderingen in een dynamische omgeving.
Lees meer
CRM

CRM

Hiermee ondersteunen wij u in het contact met uw klanten middels persoonlijke en geoptimaliseerde processen.
Lees meer

Workflow Management

Geïntegreerd door alle functies en derhalve een spil in het coördineren en monitoren van alle bedrijfsprocessen.
Lees meer
Dossierbeheer

Dossierbeheer

Hiermee legt u verschillende vormen van dienstverleningen vast. Alle informatie vanuit één dashboard inzichtelijk.
Lees meer
Documenten

Documenten

Streng beveiligde, doorzoekbare digitalisering en archivering van al uw documenten.
Lees meer
Facturering

Facturering

Het (automatisch) genereren van facturen, alles gebaseerd op afspraken welke u gemaakt heeft met uw klanten.
Lees meer
Business Process Services

Business Process Services

De module om processen nog meer te kunnen beïnvloeden, te monitoren en te beheersen.
Lees meer
Promis Connect

Promis Connect

Connectiviteit geeft u verbindingen met andere (bedrijfs)systemen, door middel van een uitgekiend mapping systeem wordt data eenduidig verwerkt.
Lees meer
Mobiele applicaties

Mobiele applicaties

Voor diverse branches en doelgroepen zijn mobiele applicaties beschikbaar.
Lees meer
Managementinformatie

Managementinformatie

Alle informatie is beschikbaar met dashboards die actuele management- en stuurinformatie geeft.
Lees meer
Direct contact? Bel (+31) (0)30 60 20 160