Promis Algemeen

Promis Algemeen

Promis geeft organisaties inzicht in de procesgang en zorgt voor flexibiliteit om doelgericht te kunnen anticiperen op veranderingen in een dynamische omgeving.

Al jouw bedrijfsprocessen geïntegreerd in één oplossing

Hoe efficiënt wordt er echt samengewerkt tussen de verschillende afdelingen? Als het goed is vormen collega’s samen een geoliede machine waar iedereen precies weet wat er plaatsvindt. Klanten kunnen daardoor optimaal geholpen worden. De realiteit? Vaak ontstaan er eilandjes, waar afdelingen onderling niet van elkaar weten wat er speelt, omdat de bedrijfsworkflow inmiddels op een spaghettibrei is gaan lijken. De oplossing is eenvoudig: Sla alle communicatie met relaties op binnen één systeem zodat alle medewerkers altijd ‘in control’ zijn. Met Promis weten alle collega’s welke zaken er spelen, wat de status ervan is en wie er mee bezig is.


Relatiebestand – Promis als CRM systeem

Ondernemen begint bij het hebben van relaties, maar het wordt pas echt interessant als je in staat bent relaties te behouden. Met het relatiebestand van Promis worden alle relevante gegevens van bedrijven en personen vastgelegd en de onderlinge relaties in beeld gebracht. Zo worden complexe netwerken inzichtelijk en worden klanten nog beter ondersteund in het klantcontact.


Workflow management – De juiste informatie bij de gebruiker

Wat wij onder efficiënt workflow management verstaan? Dat medewerkers niet onnodig overspoeld worden door zaken die niet bij hun functie behoren. De standaard meegeleverde workflow management applicatie van Promis betekent dat alle relavante informatie van de ene persoon of afdeling automatisch verzonden wordt naar de andere persoon of afdeling. Natuurlijk kijken we samen of er onnodige schakels weggenomen kunnen worden. Zie het als een ‘one-stop-shop’ die alle bedrijfsinformatie coördineert en monitort.

 

Dossierbeheer – Alle informatiestromen vormen samen het dossier

Promis maakt het verwerken van al jouw opdrachten en bijbehorende documentatie binnen één dashboard toegankelijk en inzichtelijk. De uitgebreide dossier(beheer)module zorgt ervoor dat alle in- en uitgaande documenten van klanten in één digitaal dossier worden vastgelegd. Zodat niemand meer lang op zoek hoeft te gaan naar die ene e-mail of de gemaakte afspraak van de accountmanager. Dat scheelt pas tijd!

 























Kees Bal

Benieuwd wat Promis voor uw business kan betekenen?

Wilt u meer informatie of een vrijblijvende offerte, neem dan contact op met Kees Bal. U kunt een e-mail sturen naar: info@promis.nl of bel onze klantenservice (+31) (0)30 60 20 160.

Direct contact? Bel (+31) (0)30 60 20 160