Documenten

Documenten

Streng beveiligde, doorzoekbare digitalisering en archivering van al uw documenten.

Beschrijving Documentbeheer

Inleiding.



In iedere organisatie worden veel documenten verwerkt, mede ook, op basis van reeds verzamelde informatie. Met de documentbeheermodule verwerkt u zowel de uitgaande alsook de binnenkomende documenten (scanning). De module bestaat uit een tweetal onderdelen:

1) Opmaak (standaard) documenten
2) Document beheer

Opmaak documenten

Promis biedt u vele mogelijkheden om standaard documenten aan te maken, waarbij middels de bladwijzerfuncties, data uit de database automatsich worden toegevoegd. Per document zijn er tal van inrichtingsmogelijkheden, b.v. met betrekking tot verzendwijze, etc.

Beheercomponent van Promis 

Het documentbeheer van Promis biedt een aantal flinke voordelen:

  • Correct versiebeheer
  • Documenten zijn tegelijk voor meerdere gebruikers beschikbaar
  • Gemakkelijk te catagoriseren
  • Documenten altijd beschikbaar
  • Correcte beveiliging
  • Flexibiele zoekmogelijkheden
  • Vanuit verschillende invalshoeken benaderbaar (relatie/dossier/e-mail/persoon.. etc.)
  • Documenten zijn gekoppeld aan het workflowmanagementsysteem. Hiermee is routing van uw documenten goed in te richten. b.v.: het goedkeuren van een concept.
Direct contact? Bel (+31) (0)30 60 20 160