CRM

CRM

Hiermee ondersteunen wij u in het contact met uw klanten middels persoonlijke en geoptimaliseerde processen.

Beschrijving relatiebeheer als basis voor CRM

Inleiding



Inzet van Promis als CRM wordt u ondersteund in het contact met uw klanten met als doel het optimaliseren van klanttevredenheid en verbeterde bedrijfsresultaten.
De basis van een goed CRM systeem wordt gevormd door een goed relatiebeheer model. Het correct kunnen vastleggen van alle actoren binnen uw organisatie en de verbinding hiertussen. Daarnaast is het van belang bij de actoren de verschillende rollen en functies te kunnen weergeven. Promis biedt deze mogelijkheid. Tevens kunt u alle relevante gegevens van bedrijven en personen individueel vastleggen. Op een eenvoudige wijze kunnen de onderlinge relaties worden aangegeven. Op deze wijze heeft u een perfect inzicht in uw netwerken.

Naast het vastleggen van alle relevante (stam)gegevens kunnen eveneens alle processen worden ingericht en gevolgd. Uw eventuele ISO inrichting kan naadloos worden overgebracht en worden aangevuld met de nodige gedetailleerde processen. Per individuele relatie kunnen verschillende typen dossiers worden vastgelegd. 

Al deze informatie wordt enerzijds gebruikt als operationele ondersteuning en anderzijds voor verschillende analyses.
Direct contact? Bel (+31) (0)30 60 20 160