Hoe ga je efficiënt om met verschillende klantafspraken?

Hoe ga je efficiënt om met verschillende klantafspraken?

Yes, je sleept een nieuwe klant binnen. En nog één en nog één. Je gaat lekker. Met iedereen maak je contractafspraken op maat, want iedere klant kent zijn eigen unieke wensen en KPI’s. 100 klanten; 100 afspraken. Hoe behoud je het overzicht?

100 klanten; 100 afspraken

100 klanten betekent 100 afspraken. 100 unieke welteverstaan, want geen klant is hetzelfde. Klant Y wenst een telefoontje binnen 24 uur afgehandeld te hebben en klant X binnen 12 uur. Klant Y wordt graag voorzien van documentatie Y en klant X van documentatie X. Met klant Y maakte jij een prijsafspraak boven het gemiddelde en met klant X onder het gemiddelde. Al deze afspraken kennen unieke eigenschappen en uitzonderingen, om over het persoonlijke aspect nog maar te zwijgen. Dat eist een hoge mate van flexibiliteit in jouw organisatie.

Tijd & geld

Jouw werknemers en jij moeten constant nadenken, alert zijn. Ja dat is een goede zaak, maar ook een garantie op het maken van fouten. Het kost tijd en geld aan de servicekant. Tijd en geld dat jij veel beter ergens anders aan kunt besteden. Zonde en onnodig, want een slim systeem ondersteunt jou heel eenvoudig in het overzicht.

Software helpt

De markt biedt applicaties die jou helpen bij het inrichten van je processen. Klantspecifiek en gedetailleerd. Zij ondersteunen en bewaken jouw proces. Deze applicaties helpen jouw werknemers op de werkvloer en aan de telefoon je klanten optimaal te bedienen. Lijkt dat je wat? Geef ons dan eens een belletje voor meer informatie. Wij staan voor jou klaar!

Direct contact? Bel (+31) (0)30 60 20 160